Organisaatioasiakkaan hankinnoissa ei aina tarvitse tehdä kertainvestointia, vaan apuvälineen voi hankkia joustavasti rahoitusleasingilla. Leasing helpottaa budjetointia ja antaa mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin apuvälinetarpeisiin.

Kun organisaatioasiakkaalle tulee tarve hankkia apuväline, on rahoitusleasing hyvä vaihtoehto. Leasing on investointikohteen pitkäaikaista rahoitusta ennalta sovitulla kuukausimaksulla ja maksuajalla, tuoden joustoa apuvälineen hankkivalle organisaatiolle. Sen avulla nopea reagointi suurempaankin tai äkilliseen tarpeeseen onnistuu helposti. Myös rahoituksen suunnittelu ja budjetointi helpottuvat, kun kulut jakautuvat useammalle vuodelle.

Respectan kautta yritysten on mahdollista hankkia apuvälineet määräaikaisella leasingsopimuksella, kun hankintasumma on yhteensä vähintään 700 euroa ja yrityksen verotusmaa on Suomi. 

Leasingrahoituksessa on aina kolme osapuolta: Respecta apuvälineen toimittajana, Tukirahoitus Oy rahoittajana ja asiakasorganisaation ostaja. Rahoittajaosapuolena toimiva, jo 1987 perustettu Tukirahoitus Oy on valtakunnallinen ja luotettava toimija osana Nordea-konsernia.

Asiakkaan näkökulmasta leasingrahoituksesta on helppo löytää hyviä puolia. Itse hankittava laite toimii rahoituksen vakuutena, joten muita vakuuksia ei tarvita.

Respecta tekee rahoitushakemuksen organisaatioasiakkaan puolesta ja rahoitusajan voi valita itse. Näin asiakkaalta vapautuu aikaa rahoitusasioiden hoidosta. Laite ja rahoitus hoituvat samalla tapaamisella.

 

5 syytä valita rahoitusleasing:

  • nopeuttaa apuvälineiden hankintaa
  • hankittu apuväline toimii rahoituksen vakuutena
  • rahoitussuunnittelu ja budjetointi helpottuvat
  • kuukausimaksut ovat verotuksessa vähennyskelpoisia
  • apuvälineet ovat koko rahoitusajan vakuutettuina Laiteturvalla

Lue lisää blogijutustamme: https://www.respecta.fi/fi/ajankohtaista/blog/apuvalineiden-ostaminen-ei-ole-valttamatonta/